Veelgestelde vragen

Welke betaalmethoden bieden jullie aan?

Bij ons kan er worden betaald door middel van iDEAL, bankoverschrijving, Klarna, PayPal , Bancontact en creditcard.

Voor welke betaalmethoden betaal ik extra kosten?

U betaalt geen extra kosten voor uw betaling.

Wat is jullie rekeningnummer?

Ons rekeningnummer is NL28 SNSB 8839 5783 23 t.n.v. AMAR TE B.V.  Voor internationale betalingen kunt u gebruik maken van het BIC-nummer SNSBNL2A. Vermeld bij een betaling altijd uw ordernummer.

Mijn betaling is mislukt. Wat nu?

Indien een betaling mislukt is vanwege een interne of externe storing krijgen wij daar een melding van. Wij sturen je hierna een mailtje met het verzoek om alsnog tot betaling over te gaan. We raden hierbij aan dit te doen door middel van bankoverschrijving. U kunt ook zelf het bedrag naar ons overmaken. Bij ontvangst van de betaling krijgt u van ons een betaalbevestiging. Vergeet bij de overschrijving niet uw ordernummer te vermelden. Ontvangt u geen mailtje van ons? Neem dan contact met ons op. 

Hoe kan ik een korting toevoegen aan mijn bestelling?

Wanneer u in de bestelomgeving terecht komt kunt u bij stap 1 een kortingscode toevoegen. Druk hierna op de knop 'bereken korting'  achter de kortingscode. De kortingscode is dan toegevoegd. Let bij het invoeren van de kortingscode goed op hoofdletters en kleine letters. De kortingscodes zijn hoofdlettergevoelig.

 

Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?

Wij proberen iedereen zo goed mogelijk te woord te staan, een goede service te verlenen en mooie producten te leveren. Mocht je toch ontevreden zijn over de door ons verleende dienstverlening of het door ons geleverde product, kun je dit per e-mail aan ons kenbaar maken.

Dit kun je doen door jouw klacht te mailen naar: arnold@r-rebels.nl
Vermeld hierbij in de onderwerpregel: klacht + uw ordernummer.
Wij zullen binnen 2 werkdagen contact met je opnemen.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Ik heb een gebrekkig product ontvangen, wat nu?

Wij geven om onze producten en doen ons best om deze in topconditie te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Hoe kan ik met jullie samenwerken?

Affiliate

Wil je ons vertegenwoordigen als brandrep/influencer? Stuur een mail naar: arnold@r-rebels.nl

Reseller dropshipping of wholesale

Ben jij gek op onze kleding en zou jij deze ook willen aanbieden in jouw webwinkel?
Stuur dan een mailtje naar: arnold@r-rebels.nl en vraag naar de voorwaarden.